Viasat: reklaamis esitatud info pole ebaõige

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Viasat

Kuigi digilevile ülemineku komisjon süüdistab Viasat'i tarbijaid eksitava reklaami edastamises, ei näe ettevõte endal süüd.


«Ehkki me ei leia, et reklaamis esitatud info oleks ebaõige, muutsime edasiste arusaamatuste vältimiseks mõnevõrra reklaamis kasutatavat teksti. Uues sõnastuses reklaamid on eetris alates homsest,» teatas Viasat Eesti tegevjuht Elena Bukhareva.

Bukhareva sõnul tutvustab ettevõte oma reklaamis tarbijale üht võimalikku varianti digi-TV'le üleminekuks.

«On ilmselge, et mittetoimiva antenniga ei ole võimalik vastu võtta TV-signaali. Ning juhul, kui enda teenuse kvaliteetseks nimetamine tähendaks automaatselt teiste halvustamist ja tarbija eksitamist, peaks keelustama väga paljud reklaamid,» märkis ta.

Bukhareva sõnul on Viasat üllatunud, et nende reklaamile digilevile ülemineku komisjoni ja seotud ringkondade poolt taoline reaktsioon tekkis.

«Toetame igati seisukohta, et televaatajale tuleb digi-TV'le ülemineku kohta ülevaatlikku ja igakülgset infot edastada, seni on aga näiteks vastavates riiklikult ettevalmistatud teabematerjalides satelliitoperaatori teenused äärmiselt tahaplaanile jäänud.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles