Eesti Post: meie teada toimis motokanne hästi

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Post.
Eesti Post. Foto: Elmo Riig / Sakala

Eesti Posti kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhi Inge Suderi sõnul tuli konkurentsiameti teade motokande puudujääkidest neile üllatusena ja nad on esitanud neile selle kohta ka vastava päringu.

«Lugesime just praegu konkurentsiameti pressiteadet ja esitasime neile päringu, paludes neil täpsustada, millele konkreetselt nad oma väidetes toetuvad,» ütles Inge Suder.

«Meie teada on post toiminud hästi ja motokande osas ei ole keegi nurisenud,» lisas ta.

Suder ei olnud kuulnud, et Eesti Posti kodulehe kaudu esitatud tellimustega midagi korrast ära oleks.

«Üldiselt kasutavad maainimesed seda teenust muidugi väga vähe, nad ikka võtavad toru ja helistavad,» selgitas ta. «Nendes kaugemates kantides ei ole ju alati internetiühendust.»

Inge Suder kinnitas, et nad teevad omalt poolt kõik selleks, et kliendid rahul oleks ja väljendas ülaltust selle üle, et konkurentsiamet ei pöördunud riigiametina teise riigiettevõtte poole otse, vaid meedia vahendusel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles