Ürituse kasumlikkuse mõõtmine selgineb

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kasum.
Kasum. Foto: Caro / Scanpix

Eesti firma Event Masters sertifitseeriti esimese agentuurina Ida-Euroopas ürituste rahalise kasumlikkuse mõõtjana.

Iirimaal Dublinis toimunud koolitusel omandatud Event ROI metoodika ja oskusteave aitab hinnata ja mõõta investeeringute tasuvust reklaamikampaaniatesse, koolitustesse, sponsorlusprojektidesse, messidesse ning üritustesse, teatas ettevõte.

Uue metoodika kasutamine aitab põhjendada turundusraha kulutamist ning näitab, kui palju tehtavad kulutused reaalselt tagasi toovad.

«Vastupidiselt senistele seisukohtadele väidame meie, et ürituste kasumlikkust on alati võimalik ka rahalises plaanis mõõta ja hinnata,» ütles Event Mastersi partner Tauno Loodus.

Event ROI metoodika aitab alustada ürituse kavandamist soovitud ärilise mõju määratlemisega ning mõjutada osalejaid tegema pärast üritust midagi sellist, mis loob huvirühmadele väärtust.

Event ROI põhimõtteid kasutavad näiteks Coca Cola, Hewlett Packard, Hilton Hotels, NASA ja Nokia.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles