Talleggi kanalihatoodete müük kasvas 28 protsenti

Sirje Niitra
, Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti parim lihatoode 2009 – 
Jogurti kanašašlõkk.
Eesti parim lihatoode 2009 – Jogurti kanašašlõkk. Foto: Pm

Tallegg lõi juulis müügirekordi - kokku müüdi Eesti turul broileriliha tooteid 1281 tonni, mis on 28 protsenti rohkem kui möödunud aastal samal ajal.


Kodumaise linnuliha tarbimine eestimaalaste seas on aasta-aastalt kasvanud - 2008. aastal kasvas see võrreldes 2007. aastaga 10 protsenti.



«Tallegg on ainus kodumaine linnulihatootja ning tarbijad on sellest ka aru saanud ega lase enam ennast nii kergelt importliha eestipärastest kaubamärkidest petta,» sõnas ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm. Ta lisas, et müügiedu taga on kanaliha soodne hind ning liha ja lihatoodete kõrge kvaliteet. Olulist rolli mängib ka eestimaalaste järjest kasvav terviseteadlikkus - kanaliha eelistatakse selle heade toiteomaduste ning vähese rasvasisalduse pärast.



ASi Tallegg äridirektor Margus Venelaine sõnul tõstavad ettevõtte laiendustööd nii toote kvaliteeti kui langetavad hinda. Kevadel avati näiteks uus sugulinnufarm Martnas. Moodsad farmid annavad Talleggile võimaluse paremini kontrollida kogu tootmisketi kvaliteeti ja viia miinimumini linnuhaiguste risk. Talleggi turuosa värske broileriliha osas on ligikaudu 75 protsenti.



Venelaine sõnul on suvine müügiperiood alati väga aktiivne olnud, sest igaks suveks tuleb turule uusi maitseid. Selle suve tarbijate lemmikuks on jogurti-tilli marinaadis kanatükid, mida on müüdud ligi 35 tonni. «Parima lihatoote tiitli võitnud jogurti kanašašlõkki oleme aga sel aastal müünud rohkem kui 80 tonni,» rääkis ta.


Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles