Statoil Fuel & Retail Eesti reinvesteeris kogu jaemüügikasumi

Enn Tosso
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoil esitles uut kütusebrändi Miles.
Statoil esitles uut kütusebrändi Miles. Foto: Mihkel Maripuu

Statoil Fuel & Retail Eesti AS-il lõppes 30. aprillil 16 kuu pikkune majandusaasta, mille jooksul teenis ettevõte müügitulu 376 miljonit eurot ja ärikasumit 29,4 miljonit eurot. Jae- ja hulgimüügi ärisegmendi müügitulu oli 292 miljonit eurot ja ärikasum 4,1 miljonit eurot.

Ettevõtte finantsdirektori ja juhatuse liikme Paavo Siimanni sõnul võib majandustulemusega igati rahule jääda, sest kasvasid nii mootorikütuste kui ka poekaupade müügimahud. «Mootorikütuste müügid kasvasid tänu Statoili mootorikütuste tugevale kvaliteedikuvandile ning ebaausa mootorikütuse vähenemisele kütuseturul võrreldes kahe varasema aastaga. Mugavuspoe müügikasvu toetasid õiged sortimendiotsused ja atraktiivsed reklaamikampaaniad,» selgitas Siimann.

Kasumit mõjutas positiivselt ka tegevuskulude aeglasem tõus, mis oli põhiliselt seotud 2011. aasta majandustulemust mõjutanud eurole üleminekukulude ning müügimaksuga seotud kulude puudumisega. Samas kasvasid tööjõukulud, mida põhjustasid mugavuspoodide müügimahtude ja töötajate keskmise palga suurenemine.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles