Turundus sotsiaalmeedias: rohkem pole parem

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebook
Facebook Foto: SCANPIX

Sotsiaalmeedias turundamine on peen teadus – kui oled seal liiga vähe nähtav, siis ei tea sinust keegi midagi ning sind unustatakse peagi. Kui aga liiga tihti postitad, tüütad fännid ja järgijad nii ära, et keegi ei taha sust enam midagi kuulda.

Hiljutine Expioni uuring, kus oli vaatluse all 50 juhtiva jaekaubandusbrändi tegevus sotsiaalmeedias viimase poole aasta jooksul, näitas just seda viimast – liiga tihedalt postitades tüütad potentsiaalsed kliendid ära ning peletad nad eemale. Tihtipeale aga arvavad turundajad, et mida enam nad sotsiaalmeediasse postitavad, seda tugevamaks ehitavad nad suhet oma klientidega.

Kõnealusest uuringust selgus, et jaemüüjate tegevus sotsiaalmeedias on viimase paari aasta jooksul oluliselt aktiviseerinud. Tehtud postituste hulk kasvas ühe aastaga umbes poole võrra. Kui alguses olid ka fännid oma tegevustes aktiivsed, siis kaupmeeste postituste suurenedes vähenes järjest aga nende aktiivsus – vähem tuli kommentaare ja «laike». See näitab nende tüdimust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles