Elektrum on oma kliendibaasi pea kahekordistanud

Liina Valdre
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Latvenergo-Elektrumi pressikonverents, pildil Elektrum Eesti juht Raivo Videvik
Latvenergo-Elektrumi pressikonverents, pildil Elektrum Eesti juht Raivo Videvik Foto: Mihkel Maripuu

Latvenergole kuuluv Elektrum Eesti on võrreldes aasta algusega oma kliendibaasi pea kahekordistada, ettevõtte turuosa Eesti avatud elektriturul oli juunis pea 13 protsenti.

«Elektrum on võrreldes aasta algusega teinud suure sammu edasi, seda nii kodutarbijate turu osas kui ka äriklientidega sõlmitud lepingute lõikes, olles kõige edukam uus elektrimüüja Eestis,» kommenteeris Elektrum Eesti turujuht Raivo Videvik.

Videvik viitas ühtlasi uuringufirma Gfk poolt tehtud Elektrumi kaubamärgi tuntuse uuringule, mille kohaselt praegu  teab üle 70 protsendi Eesti elektritarbijatest Elektrumit kui usaldusväärset ja kindlat partnerit elektriasjades.

«Kuigi meil on oma eesmärkideni veel pikk tee minna, siis on meeldiv tõdeda, et teenindame tänasel päeval peaaegu kaks korda rohkem mõõtepunkte kui aasta alguses,» nentis ta.

Elektrum on valikuks olnud nende kodutarbijate hulgas, kes kasutavad elektrit osaliselt või täielikult elektrikütteks. Valdav enamik Elektrumi kliente on ettevõtte teatel sõlminud fikseeritud hinnaga elektrilepingu.

Elektrumi  kinnitusel on nende börsipaketi valinud tarbija, kes tarbis näiteks juunis 1000 kilovatt-tundi, maksis kuus protsenti väiksemat arvet, kui juunikuu keskmine börsihind tegelikult ette oleks näinud.

 Elektrum Eesti on Eesti kaubamärk, mis müüb ja ostab elektrienergiat Eesti avatud elektriturul.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles