Facebooki teise kvartali käive ületas ootusi

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebook.
Facebook. Foto: SCANPIX

Facebooki teise kvartali käive tõusis aastaga 53 protsenti 1,813 miljardi dollarini, ületades tugevalt Thomson Reutersi analüütikute 1,618 miljardi suurust prognoosi, kirjutab Reuters.

Facebooki kasumiks oli teises kvartalis 333 miljonit dollarit, eelmisel aastal oli ettevõte samal ajal 157 miljoni dollariga kahjumis.

Sotsiaalvõrgustiku andmetel logivad 61 protsenti kogu 1,15 miljardi suurusest kasutajaskonnast ehk pea 700 miljonit inimest keskkonda vähemalt kord päevas, eelmisel aastal oli igapäevaste kasutajate osakaal 3 protsenti väiksem.

Kui konkurentide Google´i ja Yahoo reklaamihinnad on aastaga langenud, siis Facebooki puhul on reklaam kallinenud lausa 13 protsenti. Reklaamimüük moodustas ettevõtte kogukäibest 88 protsenti, nutiseadmetes kuvatav reklaam moodustab omakorda 44 protsenti kogu reklaamikäibest.

Facebooki aktsia tegi oodatust paremate kvartalitulemuste peale Nasdaqi järelkauplemisel pea 17 protsendi suuruse tõusu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles