Baltika tähistab juubelit moeõhtuga

Enn Tosso
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Baltika moehooaja avamise moeshow´le 30. jaanuaril
Baltika moehooaja avamise moeshow´le 30. jaanuaril Foto: Jelena Rudi

Baltimaade suurim moetööstusettevõte - Baltika Grupp, tähistab sel aastal oma 85. juubelit suurejoonelise moeõhtuga Lutheri kvartalis, mil esitlusele tulevad uue hooaja moekollektsioonid kõikidelt ettevõtte brändidelt – Baltman, Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo ja Bastion.

14. augusti õhtul muundatakse Lutheri kvartali parkimismaja säravaks moeplaneediks, kus kolme tunni vältel saab heita pilgu Eesti kõige väärikama ajalooga ja laiema haardega dünaamilise moe-ettevõtte minevikku, olevikku ja tulevikku. Pilgu saab heita Eesti moe sünnihetkedele - haruldastele arhiivikaadritele, kus jäädvustatud kodumaise moetööstuse sünni- ja arengulugu. Suurejoonelisel ja –mõõtmelisel moelaval näeb kõige uuemaid hooajakollektsioone Baltika brändidelt ning muusikalise etteaste teeb võluv Birgit Õigemeel.

«Baltika süda on alati olnud Eestis - meil on hea meel pakkuda täna laia rahvusvahelist väljundit Eesti andekatele disaineritele, kes edukalt konkureerivad kogu maailma paremikuga ning toota endiselt suur osa oma toodangust kodumaal. Seda kõike ajal, mil rõivatööstuses toimub võidujooks odavamatele tootmiskohtadele,»  sõnas Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder. «Selle juubelinumbri taga peitub reaalne pika-ajaline tootmiskogemus, mis on aidanud meil tagada usaldusväärset kvaliteeti, opereerides väikeste, osalt eksklusiivsete tootekogustega ning reageerida sealjuures ka kiirelt maailma moetrendidele,» lisas Milder.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles