Hotellijuht: turiste ei tule «uksest ja aknast»

Enn Tosso
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Scandic Hotel Palace
Scandic Hotel Palace Foto: Peeter Langovits

TallinnHotels tegevjuht Ain Käpp ütles, et neil jagub tube, mida müüa - hea tulemus  tuleb suvel suure töö ja vaevaga, mitte lihtsalt «uksest ja aknast» nagu tihti arvatakse. 

Käpp märkis, et tänavusuvine start on parem kui eelmine aasta samal ajal, ja see annab võimaluse paremaks suveks.

«Tõsi, suur osa tellimustest tehakse täna väga lühikese etteteatamisajaga, kuid nii on see juba mõnda aega olnud terves Euroopas,» osutas ta.

Hotelligrupp  opereerib eri segmentidele tehtud hotellidega, mistõttu ka eesmärgid täituvusele on erinevad - suvekuudel jäävad need vahemikku 83-96 protsenti.

«Aga veelkord – ei ole külaliste üleküllust, on tihe konkurents ja pidev tõestamine ning pingutamine. Ja nii peaki,» ütles ta.

Käpp selgitas, et Tallinnas on endiselt suurim osakaal Soome turistidel - pea-aegu pool külalistest. Teisel kohal on Venemaalt saabujad, kelle osa on igal aastal tõusnud. Enamasti  veedetakse hotellides juulis-augustis keskmiselt kaks ööd.

TallinnHotels (Aldera Hotell OÜ kaubamärk) opereerib Tallinnas viit eri hinnatasemega hotelli: Savoy Boutique, Palace, Bern, Taanilinna ja City Hotel Portus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles