Austraallaste metrookampaania niidab Cannes'is auhindu

, reklaamikorraldaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
"Dumb ways to die" on seni korjanud Cannes'is enim auhindu
"Dumb ways to die" on seni korjanud Cannes'is enim auhindu Foto: McCann Melbourne

Cannes'i loovfestivalil on seni kõige suuremat furoori tekitanud austraallaste metrooohutuse teemaline kampaania "Kuidas nõmedalt surma saada".

McCann Melbourne on sellega teeninud Grand Prix' kolmes kategoorias pluss veel hulk eri karva lõvisid. Nii näiteks omistas küberreklaami zürii selle kampaania küberväljunditele 4 kulda. Austraallaste kampaaniale ennustatakse ka festivali kõige mainekamat auhinda - kampaania Grand Prix'd, mis kuulutakse välja festivali viimasel päeval, so laupäeval. Homme peaks aga selgeks saama, kuidas läheb samas kategoorias eestlaste viimasel võistlustööl, Zavod BBDO poolt Päästeametile tehtud kampaanial "Ära lase purjus sõpra vette!", sest siis tehakse teatatavaks kampaaniate shortlist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles