Disainilõvid jagatud

, reklaamikorraldaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Disainikategooria Grand Prix läks teist aastat järjest Saksamaale
Disainikategooria Grand Prix läks teist aastat järjest Saksamaale Foto: Cannes Lions

Cannes'i loovuskonkursi 16-st kategooriast on auhinnad välja jagatud juba kümnes.

Kolmapäeva õhtul said oma lõvid kätte disainikategooria võitjad. Grand Prix läks teist aastat järjestikku Müncheni agentuurile Serviceplan Itaalia supermarketile Auchan kavandatud kampaania "Endaskaneerimise aruanne". Agentuuri nuputatud lahenduse abil oli igal Auchani kliendil võimalik mobiltelefoni abil oma tšekki skaneerida, et saada ülevaadet toote ja selle tooraine päritolu kohta.

Zürii esinanaine Mary Lewis ütles, et kõva Grand Prix kandidaat oli ka Kuldlõvi võitnud Absolut Vodka kampaania "Absolut Unikaalne", mille puhul pandi Absoluti Rootsi tehasesse püsti spetsiaalne trükiseade, mis valmistas igale liinilt tulnud pudelile unikaalse kujundusega sildi. Projekti kavandas Stockholmi agentuur Family Business. Kokku trükiti 4 miljonit unikaalset pudelit. Kokku võistles disainikategoorias 2 373 tööd 70 riigist, välja anti 1 Grand Prix, 23 Kuldlõvi, 50 Hõbelõvi ja 64 Pronkslõvi. Eestit esindas pakendikategoorias agentuur Koor, kelle kavandatud Saku Koduõlle pakend paraku paremate hulka ei pääsenud.

Auchan "Selfscan Report" from Serviceplan Group on Vimeo.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles