Lätlastele pronkslõvi, meie rindel muutusteta

, reklaamikorraldaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cannes Lions logo
Cannes Lions logo Foto: Cannes Lions

Cannes'i loovusfestivali disainižürii tegi täna teatavaks oma shortlisti, mille hulgast valitakse edaspidi välja auhinnasaajad.

Paraku ei olnud selles Eesti agentuuri Koor võistlustööd "Saku koduõlu", mis hiljuti võitis Lätimaal Kuldse Haamri ja mis Cannes'is heitles pakendidisani kategoorias. Küll aga on shortlistis Läti agentuuri Young/Hungry poolt Riia Stockholmi Majanduskooli lõpetajatele kavandatud "Maailma väikseim aastaraamat". Lätlased on sel aastal Cannes'is üldse väga tublid, kuna eile õnnestus Riia agentuuril Wrong Digital võita PR-kategoorias pronkslõvi tööga "Jalgrattavargus" . Ka meie teisel naabril, Soomel, on samuti esimene lõvi võidetud ning see tuli samuti PR-kategoorias Soome HIV Nõukogu tellitud töö eest "Facebook sinu püksis".
Cannes'i loovusfestivali konkursi 16 kategooriast on seni võitjad välja kuulutatud neljas. PR kategooria Grand Prix võitis austraallaste maailmakuulus liiklusohutuse kampaania "Kuidas nõmedalt surma saada." (Dumb ways to die), mille McCann Melbourne kavandas metroole. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles