Eestlaste osalemine Cannes'i konkursil on seni kulgenud üllatusteta

, reklaamikorraldaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cannes'i festivalipalee on sel nädalal loovusfestivali päralt.
Cannes'i festivalipalee on sel nädalal loovusfestivali päralt. Foto: Olav Osolin

Esmaspäev tõi Cannes'i loovfestivali konkursil osalevatele eestlastele esimesi uudiseid.

Noortekonkursi ajalehereklaami žürii kuulutas välja võitjad: kuld läks Mehhikosse, hõbe Prantsumaale ja pronks Hollandisse. Eesti noor tandem, Tartu Kõrgema Kunstikooli tudengid Piia Tammelo ja Liis Todesk olid täna hommikul hotellis veel üsna lootusrikkad ja märkisid, et nende arvates kavandasid nad eilse päeva jooksul heategevusorganisatsioonile McMillan välja hea reklaamilahenduse, kuid sedapuhku jäi nende osaks osalemisrõõm ja kindlasti ka suur hulk kogemusi. Lõvini ei jõua sel aastal ka Zavod BBDO festivali põhikonkursi, ajalehereklaami kategoorias. Žürii tegi teatavaks shortlisti nendest töödest, mille vahel selgitatakse välja lõvide võitjad ning Eesti agentuuri poolt konkursile saadetud ajalehe KesKus reklaami väljavalitute hulgas polnud. Zavod BBDO pole siiski lootust veel kaotanud, kuna neil on võistlustules veel üks töö kampaaniate kategoorias, mille shortlist avaldatakse reedel. Homme peaks aga selguma, kas äkki pääseb disainikategoorias shortlisti agentuuri Koor kavandatud Saku Koduõlle pakend.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles