Maailma loovus saab kokku Cannes'is

, reklaamikorraldaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mail Online'i toimetaja Martin Clarke'i vestluspartnerid olid Martha Stewart, Melanie Brown ja Nick Cannon
Mail Online'i toimetaja Martin Clarke'i vestluspartnerid olid Martha Stewart, Melanie Brown ja Nick Cannon Foto: Cannes Lions

Cannes'is algas täna maailma suurim loovusfestival, mis tähistab tänavu oma 60. sünnipäeva. Ümmarguselt 12 000 delegaati enam kui 90 riigist on saabunud Vahemere äärde, et saada aimu viimastest uudistest ja trendidest kommunikatsioni, turunduse, reklaami, meedia, PR-i, disaini ja tehnoloogia vallas.

Külalisi ootab sadakond seminari, foorumit, õpituba ja meistriklassi, millel esinevad oma ala tippnimed kogu maailmast. Näiteks täna ennelõunal astusid Cannesi festivalipaleee suurele lavale Ameerika ärimagnaat Martha Stewart, endine "Spice Girlsi" liige Melanie Brown ja USA koomik Nick Cannon, et jagada kuulajaile oma kogemusi sellest, kuidas nad on sotsiaalmeedia abil ennast ja oma ärisid promonud. Martha Stewart märkis, et tänapäeval valitsevad selles vallas metsiku Lääne seadused, mistõttu tihtipeale ei saa kuulsuste fännid Twitteris ja Facebookis aru, missugused postitused peegeldavad autori tegelikke vaateid ja missugused on tehtud raha eest. Mel B märkis, et tänapäeval arenevad brändid sotsiaalmeedias tarbijate silme all lausa päev-päevalt ning igal veebi üles pandud pildil või tekstireal on brändi arengus oma roll. Panelistid märkisid, et eeskätt noored peaksid jälgima väga hoolikalt, mida nad enda kohta sotsiaalmeediasse postitavad, kuna ka Martha Stewart tunnistas, et kõik tema firmad uurivad hoolikalt kõikide töölesoovijate sotsmeediaminevikku.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles