Turvakontserni G4S teenindusjuht sai ametikõrgendust

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
G4S
G4S Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Alates 1. juunist sai G4S Eesti uueks juhatuse liikmeks turvakontserniga mullu märtsis liitunud Ene Raja, kes juhib G4Sis teenindusreformi ja klienditeenindusdivisjoni.

ASi G4S Eesti juhatuse esimehe Priit Sarapuu sõnul on Ene Raja juhtimisel ettevõtte klienditeeninduses lühikese ajaga toimunud märkimisväärseid muutusi, mis on mõjunud edasiviivalt kogu ettevõttele. Raja eestvedamisel on G4Sis kasutusele võetud kõnejaotussüsteem, loodud kliendile operatiivset tehnikaalast telefoninõustamist pakkuv tehnilise toe üksus ja ettevõttesisesed tööprotsessid on muutunud kiiremaks. Juuniks avatakse kõiki G4S teenuseid hõlmav iseteeninduskeskkond ning loomisel on pikaajaliste klientide lojaalsusprogramm.

Alates juunist on G4S Eesti juhatus kolmeliikmeline: Priit Sarapuu – juhatuse esimees, Artjom Sokolov – finantsjuhtimine ja tugiteenused ning Ene Raja vastutusalaks on klienditeenindus. Enne turvafirmasse tulekut töötas Raja Tele2 Euroopa kontserni tippjuhtkonnas, kus ta vastutas 22 Euroopa riigi kliendisuhete strateegilise juhtimise eest. Raja on juhtinud ka SEB Eesti jaepanganduse divisjoni.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles