Langusest kaotavad enim posti- ja netikaubamajad

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Interneti sisustuskaubamaja On24.
Interneti sisustuskaubamaja On24. Foto: Elmo Riig / Sakala

Aasta jooksul rängalt kokku kuivanud jaekaubanduses said kõige valusama löögi posti- ja internetikaubamajad, kelle müügikäibest haihtus kolmandik.


Aprillis müüsid posti- ja internetikaubamajd Eestis 81 miljoni krooni eest kaupu, kuid veel mullu esimeses kvartalis oli see näitaja 400 miljonit krooni.


Majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide jaemüügi pisut enam kui poole miljardi kroonine käibenumber tähendab langemist veerandi võrra.

Spetsialiseerumata, kuid peamiselt toiduainetele keskenduvad kauplused on pääsenud kõige kergemalt, nende käibenumber näitas kolme protsendilist kukkumist.

Ehkki kasutatud kaupade ja turukauba läbimüük moodustab vaid murdosa kogu jaekaubandusest, on seal kasv märkimisväärne - aprillikuine 47 miljoni kroonine käive on aastatagusest kolmandiku võrra suurem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles