Baltika kaalub võimalust müüa oma poodides ka teiste brändide tooteid

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Baltika moehooaja avamise moeshow´le 30. jaanuaril
Baltika moehooaja avamise moeshow´le 30. jaanuaril Foto: Jelena Rudi

Baltika turundusjuht Kati Kusmini sõnul kasutab ettevõte edaspidi ka frantsiisivõimalusi – hiljuti sõlmiti Montoni brändile frantsiisileping Valgevenesse, nüüd kaalutakse võimalust ka ise teisi brände oma poodides müüma hakata.

«Eks iga ettevõte otsib efektiivsust ja meie leidsime, et frantsiisilepingud on üks võimalus oma tegevust efektiivsemaks muuta,» ütles Kusmin.

Tema sõnul on Baltika koduturuks kogu Baltikum ning kokku on kolmes riigis 80 poodi, mida võiks ehk veelgi targemalt ära kasutada. «Meil on olemas suhted ja toimiv organisatsioon ning tõesti kaalume seda, et ka ise mõne tubli brändi tooted oma poodidesse sisse võtta,» selgitas Kusmin.

Kasvu ootabki Baltika eelkõige frantsiisi suunal ning hulgimüügis välisturgudele.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles