A. Le Coq loodab Ungari turult aasta lõpuks teenida pool miljonit eurot

Kalev Aasmäe
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Õlu.
Õlu. Foto: Press Association Images/ Scanpix

A. Le Coq alustas eksporti ligi 10 miljoni elanikuga Ungari turule. Aasta aega kestnud eeltöö tulemusena ekspordib ettevõte Ungari suurimatesse kaubanduskettidesse Tesco, Auchan ja CBA siidrit, long-drinki, kokteili- ja karastusjooke. Ettevõtte eesmärgiks on saavutada aasta lõpuks 500 000 euro suurune ekspordikäive.

«Alustasime Ungarisse eksporti Fizz siidrite, G:N long drinki ja klaaspudelis kokteilijookidega, millele on tänaseks lisandunud karastusjoogi Angry Birds eksport,» ütles A. Le Coq’i juht Tarmo Noop.
Ta lisas, et siidrid ja kokteilijoogid on ungarlaste jaoks Eestiga võrreldes uus joogikategooria ning eestlaste väljatöötatud maitsed ja pakendid on kohalikul turul väga hea vastuvõtu leidnud.

Noobi hinnangul on karastusjookide ekspordis saatnud ettevõtet kõige suurem edu Angry Birds turustamisel, nimetatud brändi ainumüügiõigus joogikategoorias on mitmetel Euroopa turgudel Olvi grupi ettevõtetel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles