Apple'i juht palus Hiina tarbijatelt andestust

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Apple'i tegevjuht Tim Cook.
Apple'i tegevjuht Tim Cook. Foto: SCANPIX

USA elektroonikakontserni Apple juht palus esmaspäeval Hiina tarbijatelt vabandust, reageerides ülbuse ja kahepalgelisuse süüdistustele Hiina meedias.

Hiina on Apple'i tähtsuselt teine turg ja firma nutitelefonid on seal ülipopulaarsed, ehkki tõsist konkurentsi pakub Lõuna-Korea ettevõte Samsung.

Hiina väljaanded eesotsas kompartei häälekandja Rénmín Rìbàoga (Rahvaleht) hurjutasid mitu päeva järjest Apple'i klienditeenistust ja kauba tagastamise reegleid.

Pahameelt põhjustas muuhulgas asjaolu, et Hiinas tuleb vigase nutitelefoni tagapaneeli eest maksta 80 dollarit, kuigi Hiina meedia sõnul on nende väljavahetamine Lõuna-Koreas, Suurbritannias ja Austraalias tasuta.

Apple avaldas esmaspäeva õhtul oma veebilehel «austatud Hiina tarbijatele» adresseeritud hiinakeelse kirja, milles Cooki sõnul on firma kohta käivaid «arvamusi sügavalt kaaluda võetud».

«Saime aru, et puudulik kommunikatsioon on andnud välismaailmale põhjust arvata, et Apple on ülbe ega hooli või pööra tähelepanu tarbijate tagasisidele,» ütles Cook, kes võttis Apple'i asutajalt Steve Jobsilt juhtimise üle 2011. aasta augustis.

«Palume tarbijatelt siiralt vabandust sellest johtunud murede või vääritimõistmise pärast.»

Cooki sõnul peab Apple veel «paljusid asju õppima», mis puudutab tegutsemist ja suhtlemist Hiinas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles