Kiirmoeketid loodavad tänavu veelgi kasvada

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Riidepuud..
Riidepuud.. Foto: Henn Soodla / Pärnu Postimees.

Viimastel aastatel on Eesti turule tulnud uusi kiirmoebrände, kes on edukad ja võtavad senistelt tegijatelt turgu, kirjutab Äripäev.

Rõivaste ja aksessuaaride jaemüüja, Poola börsiettevõtte LPP S.A. tütar LPP Retail Estonia OÜ kas-
vatas möödunud aastal kaupluste käivet 18 protsenti. See oli märkimisväärselt suurem kasv kui jaekaubanduse 7 protsenti tervikuna. Ettevõtte kasum ulatus peaaegu 1,5 miljoni euroni.

«Ei oskagi midagi erilist esile tuua – ju oleme siis oma tööd hästi teinud,» kommenteeris Reserved, Cropptown ja House ja Mohito kauplusekette haldava LPP Retail Estonia juhatuse liige Hendrik Ilja Pass.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles