Konkurent: Rocca al Mare laiendus toob meile kliente juurde

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rõivakauplus Kristiine keskuses.
Rõivakauplus Kristiine keskuses. Foto: Liis Treimann

Rocca al Mare laiendus toob meile pigem kliente juurde, kuid võib valusalt lüüa kesklinna keskusi, lausus Kristiine keskuse turundusjuht Kaidi Laur.


Kaidi Lauri sõnul on homne Rocca al Mare keskuse laienduse avamine Kristiine keskusele positiivne, kuna toob tõenäoliselt Kristiine keskuse külastatavusele lisa. Rocca al Mare laienduse avamisega nihkub ostukeskuste külastatavus enam linna piirile ning Kristiine ja Rocca al Mare keskused moodustavad ühtse osturingi.

«Inimesed käivad tavaliselt poest kindlat kaupa otsimas ning külastavad tõenäoliselt mõlemat keskust. Laienduse avamine on pigem negatiivne uudis kesklinna keskustele ja kaubamajadele. Samuti ümbruskonda jäävatele väiksematele poodidele, millele ei pruugi suurte keskuste vahel enam kliente jaguda. Kesklinna piiril asetsevate, kuid hea transpordiühendusega keskuste eelised teiste ees on ruumikus, soodsamad hinnad ning paremad parkimisvõimalused,» lisas Laur.

Tema sõnul töötab Rocca al Mare keskus end ajaga sisse, kuid ilmselt vajab kauplus peale esimest huvi natuke harjumist ja leidmist. Atraktiivsuse säilitamiseks on väga oluline keskuse edasine turundustegevus.

«Praegu on Kristiine keskuse pinnad täidetud ning laienduse avamist plaanime meiegi. Kui see valmis saab, siis on näha, mis poed millises keskuses oma koha lõplikult leiavad,» lisas Laur.

Lauri sõnul on ostude hulk küll vähenenud, kuid samas jätkub edukatel kettidel julgust just praegu laieneda ja turgu võtta, mis näitab, et olukord pole nii hull, kui tundub.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles