Maailma parim bränd on Ferrari

Tõnis Oja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ferrari kaubamärki aitab tutvistada ka Vormel.
Ferrari kaubamärki aitab tutvistada ka Vormel. Foto: SCANPIX

Ferrari möödus Apple’ist ning tõusis maailma parimaks brändiks, selgub analüüsikeskuse Brand Finance värskest edetabelist.

Edetabeli koostamisel võetakse arvesse kaubamärgi käivet, netokasumimarginaali, keskmist käivet kliendi kohta, turundus- ja reklaamikulusid, aga ka selliseid mõõdikuid nagu kaubamärgi lojaalsus.

Kauppalehti kirjutab, et Ferrarile järgnesid Apple, Samsung, Google, Coca-Cola ja konsultatsioonifirma PwC.

Autootjatest pääses lisaks Ferrarile maailma 500 parima edetabelisse BMW, Volkswagen, Mercedes-Benz, Lexus ja Audi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles