Elisa: tõusime eraklientide seas turuliidriks

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu.
Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu. Foto: Peeter Langovits.

Elisa tellitud TNS Emori uuring näitas, et esmakordselt on eraklienditurul Elisa saavutanud turuliidripositsiooni.

TNS Emor turu-uuringute juhtekspert Mari-Liis Eensalu sõnul näitab 1500 inimese seas läbi viidud uuring, et Elisa on ainus operaator, kelle turuosa mobiilside turul eelmise aasta jooksul kasvas. Emori uuringutulemuste kohaselt on Elisa mobiilsideteenuse turuosa 2013. aasta jaanuaris 34 protsenti, samal ajal kui EMT turuosa on 32 protsenti ja Tele2-l 31 protsenti.

Elisa erakliendiüksuse juhi Andrus Hiiepuu sõnul on Elisa tõusmine erakliendi mobiilsideteenuse pakkujana Eestis esimeseks selgelt ajalooline sündmus.

«Senine turuliider on esimesel positsioonil püsinud tervelt viimase 17 aasta jooksul - alates konkurentsi tekkimisest mobiilsideturul ehk aastast 1995,» ütles Andrus Hiiepuu. «Viimase kahe aastaga on Elisa numbriliikuvuse teel juurde võitnud poolsada tuhat klienti ning konkurendid on samavõrra oma kliendibaasi kaotanud. Need numbrid kajastuvad nüüd ka mobiilsideoperaatorite turuosade jaotuse muutumises.»

Kuigi 1500 inimese seas tehtud küsitlus saab näidata vaid tendentsi, siis kinnitavad selle andmeid Hiiepuu sõnul ka kõik teised näidikud, näiteks numbriliikuvuse statistika.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles