Tere ja Maxima on brändiedetabelis märkimisväärse tõusu teinud

Gert D. Hankewitz
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima logo.
Maxima logo. Foto: Margus Ansu / Postimees

TNS Emori brändide edetabeli uuringu kohaselt on meeldivaim bränd Eestis on ülekaalukalt Kalev, millele järgneb teisena Maxima ja kolmandana Tere. Viimased kaks on aastatega märgatavalt oma kohta parandanud.

Maxima ja Tere olid näiteks 2009. aastal alles vastavalt 17. ja 23. kohal, ent viimaste aastate jooksul on neid kaubamärke aktiivselt reklaamikampaaniatega toetatud, teatas TNS Emor. Kalev on olnud kindlalt liidrikohal alates 2009. aastast, mil teostati esimene uuring sarnasel meetodil.

Esikolmiku lähedale on tõusnud ka tehnoloogia brändid, nagu Google ja Skype, mis 2009. aastal esimese 25 hulka ei sattunud. Samas on käesoleva aasta uuringu 25 esimese hulgast välja kukkunud Nokia, mis 2009. aastal oli meeldivuse edetabelis kõrgel, teisel kohal.

Esimese kaheteistkümne hulka mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: A. Le Coq, ETV, Google, Leibur, Rakvere (LK), Selver, Skype, Swedbank ja Tele2. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles