Saku tõusis märtsis taas õlleturu liidriks

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saku õlletehase pudeliliin.
Saku õlletehase pudeliliin. Foto: Toomas Huik

Uuringufirma Nielsen värsketel andmetel oli Saku Õlletehas märtsikuus 38,7 protsendi suuruse turumahuga liidripositsioonil, edestades sellega kõiki konkurente, teatas ettevõte.


Saku on õlleturu liider ka viimase kaheteist kuu seisuga, omades 44,5 protsenti kodumaise õlleturu kogukäibest ning 42,1 protsenti õlleturu mahust. Suurima konkurendi, Soome õlletootja Olvi tütarfirma A Le Coq´i turuosad on vastavalt 38,6 ja 38,0 protsenti.

Tänavu hooajal investeerib Saku 70 miljonit krooni nii õlle maitsesse kui ka pakendisse ning alustas esimesena Eestis kristalliseerimistehnoloogia alusel pruulitud õllede müüki uuenduslikus, pika kaelaga pudelis.

«Saku ambitsioon on olla liider õlleturul ja siin meie meeskond alla ei anna,» lausus õlletehase müügidirektor Margus Kastein.

Õlleturu maht on 2009. aasta esimesel kolmel kuul olnud 2 protsenti väiksem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, näitavad uuringufirma Nielseni andmed. Märtsikuus oli õlleturu maht 6 protsenti väiksem kui mullu samal ajal.

Kastein loodab Saku uuendustega aidata kaasa õlleturu elavdamisele. «Meie eesmärk on Eesti õlleturu langus peatada. Uuendustega hoiame tipphooajal tähelepanu kvaliteetmarki õlledel,» märkis ta.

Tänavu hooajaks valmistumisel investeeris Saku Õlletehas 70 miljonit krooni uutesse õllepruulimise seadmetesse ja tehnoloogiasse, mis arendab nii õllede kvaliteedi- ja maitseomadusi kui ka pakendit. Tegemist on ühe suurima investeeringuga kodumaises toiduainetööstuses tänavu aastal.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles