Majanduskriis tõi areenile uued autoärimehed

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Peugeot' logo
Peugeot' logo Foto: AFP / Scanpix

Varem erinevates autosalongides palgatööd teinud mehed otsustasid püsti panna oma firma ning hakata Peugeot’sid müüma.



Maikuus Tallinnas Tammsaare teel uksed avav uus autokeskus hakkab osaühingu Metro Auto all Peugeot’sid müüma. Firma asutajateks on pikaajalise Toyota- ja Peu­geot’-kogemusega tegevjuht Melvin Sinirand, Catwees Honda Tallinna keskust juhtinud Vahur Randveer ning Valdek Kaurit investeerimisfirmast Fogarty.



Randveer kuulus lühikest aega ka Hillar Tederi loodud Auto Forte juhatusse, tegemist oli ettevõttega, mis pärast Toomas Rüütmanni pankrotistumist Peugeot’ sõidukite müügi koos selleks vajaliku teeninduspinnaga üle võttis.



Metro Auto juht Sinirand märkis, et salongi eesmärk on pakkuda kvaliteetset täisteenindust, sealhulgas ka keretöid kõigile praegustele ja tulevastele Peugeot’ omanikele.



«Praeguseks oleme komplekteerinud esinduse sisseseade ning lõppenud on personali valik,» ütles Sinirand. «Kindlasti on turu madalseisus alustamine väga väljakutsuv ja vastutusrikas ülesanne, ent oleme kindlad, et tänu Peu­geot’ laiale mudelivalikule ning koostööle tugeva maaletoojaga tõuseme peagi tugevaimate automüüjate hulka.»



Peugeot Eesti müügi- ja turundusjuht Rasmus Tali pidas väga positiivseks, et ajal, mil automüük on suure surve all, leiab uus tegija alustamiseks motivatsiooni.



«Tegemist on uue ambitsioonika ettevõttega, kes hindab kõrgelt Peugeot’ brändi,» rääkis Tali. «Usume, et Metro Autost saab tugev esindaja, kes suudab ka praegusel keerulisel ajal olulise positsiooni hõivata.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles