Elion: rikke kõrvaldamise tähtajad muutusid, kuna taolist riket pole varem juhtunud

Kalev Aasmäe
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elion
Elion Foto: Raigo Pajula

Elioni tehnoloogiadirektori Kalev Reiljan ütles tänases Postimehes ilmunud teenuste taastamise viibimist puudutanud kriitikat kommenteerides, et põhjus, miks rikke kõrvaldamise tähtajad pidevalt muutusid, seisnes selles, et taolist riket pole varem juhtunud ja selle kordasaamise aega oli raske prognoosida.

Reiljan selgitas veel, et väiksemaid rikkeid on Elionil ju olnud ka varem, kuid need üldjuhul likvideeritakse paari tunni jooksul.

«Antud rike on olnud meile suureks õppetunniks ning teeme sellest kindlasti omad järeldused, et analoogseid olukordi tulevikus vältida,» lisas Reiljan.

Elioni andmetel taastus täna hommikul kell 5.00 hot.ee postkastide töö, seejärel hakati edastama ootel meile, mida oli üle 14 500. Äri e-posti teenus taastus eile, kuid meilide saatmine ja vastuvõtmine võib täna veel tavalisest kauem aega võtta. Teised teenused töötavad tavapäraselt.

«Hot.ee ja äri e-posti meilide teele saatmine toimub ettevaatlikult, sest meilide ühekorraga edastamine võiks süsteemid taas ummistada.  Seetõttu võivad meilid täna veel saabuda mõne tunnise hilinemisega,» selgitas Elioni tehnoloogiadirektor Kalev Reiljan.

Algselt rikkest mõjutatud olnud nutiTV ja veebimajutuse teenused töötavad tavapäraselt.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles