Kaubamaja kontserni 2012. aasta käive kasvas aastaga 7,3 protsenti 468 miljoni euroni

Kalev Aasmäe
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Kaubamaja.
Tallinna Kaubamaja. Foto: Mihkel Maripuu

Tallinna Kaubamaja kontserni 2012. aasta konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 468 miljonit eurot, kasvades aastaga 7,3 protsendi võrra, teatas kontsern börsile.

«Kaubamaja kontserni mullune käibekasv oli hetkeolusid arvestades hea. Turg on elavnemas ja konkurents suurenemas, samas on Kaubamaja kontserni tugevuseks stabiilne arenguvõime ning tegutsemine erinevates kaubandusvaldkondades,» lausus Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. 

Selveri supermarketite 2012. aasta konsolideeritud müügitulu oli 329,9 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga 3,8 protsenti. Selverite müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli 2012. aastal keskmiselt 380 eurot kuus, mis oli 1,1 protsenti rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. Selveritest sooritati 2012. aastal 32,7 miljonit ostu. Selveri kaupluseketti kuulub 2012. aasta detsembri lõpu seisuga 38 Selverit ja 2 gurmeekauplust. Kaupluste müügipind 2012. aasta lõpu seisuga oli 73,1 tuhat m².

Alates 2012. aasta 1. oktoobrist tegutseb supermarketite segmendis iseseisva tütarettevõttena Selveri kööki opereeriv Kulinaaria OÜ, mille kontserniväline müügitulu IV kvartalis oli 0,2 miljonit eurot.

Kaubamajade ärisegmendi 2012. aasta müügitulu oli 86,3 miljonit eurot, kasvades eelmise aastaga võrreldes 7,1 protsenti. Kaubamajade müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli 2012. aastal keskmiselt 290 eurot kuus, mis on 8,9 protsenti rohkem kui 2011. aastal.

I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2012. aasta müügitulu oli 4,1 miljonit eurot, kasvades 2011. aastaga võrreldes 28,1 protsenti.

Kaubamaja kontserni autokaubanduse mullune müügitulu oli 34,3 miljonit eurot, ületades 64,9 protsenti eelmise aasta sama perioodi tulusid. KIA müügikasv Baltikumis oli 2012. aastal märkimisväärne, kujunedes riigiti vastavalt Eestis 102 protsenti, Lätis 66 protsenti ja Leedus 38 protsenti, mis annab keskmiseks müügikasvuks 69 protsenti. Alates 2012. aasta juulist autosegmenti lisandunud Viking Motors AS-i poolt müüdavate Opel ja Cadillac mudelite müük ulatus IV kvartalis 32ni.Viking Motorsi müügitulu 2012. aasta IV kvartalis oli 1,6 miljonit eurot.

Kontserni kuuluvate jalatsikaupluste 2012. aasta käive oli 14,4 miljonit eurot, kasvades aastaga 3,1 protsenti.

Kinnisvarade ärisegmendi 2012. aasta kontserniväline müügitulu oli 2,9 miljonit eurot, suurenedes eelmise aastaga võrreldes 2,7 protsenti.

Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvad AS Tartu Kaubamaja, AS Kaubamaja, Selver AS, Selver Latvia SIA, Kulinaaria OÜ, Topsec Turvateenused OÜ, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, SIA TKM Latvija, KIA Auto AS, OÜ Ülemiste Autokeskus, AS Viking Motors, KIA Auto UAB, KIA Automobiles SIA, TKM Auto OÜ, OÜ TKM Beauty, OÜ TKM Beauty Eesti, OÜ Suurtüki NK, AS ABC King, Suurtuki SIA, ABC King SIA ning Rävala Parkla AS. Tallinna Kaubamaja kontserni 2011. aasta käive oli 436 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles