Uuring: mobiilikasutajad on nõus tasuta muusika eest reklaame taluma

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suur osa inimestest ei tervita eranumbritele tulevat poliitspämmi.
Suur osa inimestest ei tervita eranumbritele tulevat poliitspämmi. Foto: Ants Liigus

Juhtiva rahvusvahelise ärinõustamisfirma KPMG korraldatud ülemaailmne uuring näitas, et peaaegu pool mobiilikasutajatest ei ole vastu telefonis näidatavatele reklaamidele, juhul kui saavad selle eest tasuta muusikafaile. Uuring viidi läbi 4000 inimese seas 19 maailma riigis, eesmärgiga mõista mobiilse tehnoloogia trende, teatas KPMG.


Ka majandussurutise ajal on tarbijad huvitatud teenustest, mis hõlmavat muusikat, meelelahutust, mänge ja e-kirjavahetust ning märgata on optimismi tehnoloogiat ja kommunikatsiooni siduvas mobiilisektoris.

KPMG Balticsi ärinõustamisteenuste juht Rivo Jõepere ütles, et nutitelefonide lisandumisega ning audio- ja videofailide pealetungiga laienevad ka turvariskid. «Ettevõtted peavad edaspidi vaatama ka mobiiltelefone osana IT-süsteemist ning hindama, mis riskid uute kommunikatsioonivõimalustega kaasnevad. Mobiilid on muutumas pisikesteks arvutiteks, mida võivad samamoodi ohustada viirused ja infot koguvad troojalased.»

KPMG uuring näitas, et muusika pakub mobiilikasutajatele huvi, sest 30 protsenti kasutajatest on viimase aasta jooksul muusikat telefoni laadinud ning 66 protsenti neist on saaduga rahul.

Tarbijad ütlesid, et nad on üha enam rahul ka videoklippide telefoni laadimise ja vaatamisega mobiilides. Küsitletutest 38 protsenti on viimasel aastal vaadanud videoklippe.

Uuringu kohaselt mõjutavad muusika allalaadimist mobiiltelefonidele järgmised neli tegurit: arusaadav hinnainfo, teenuse maksumus, võimalus salvestada muusikat telefoni ning kõrgetasemeline klienditugi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles