Aivar Rehe: hea teeninduse taga pole vaid naeratus

Kristina Traks
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aivar Rehe
Aivar Rehe Foto: Peeter Langovits

Danske Bank kuulub kahe viimase aasta tulemuste põhjal Eesti parima teenindustasemega ettevõtete hulka. Ettevõtte juhi Aivar Rehe sõnul ei piisaks heaks teeninduseks siiski vaid naeratavast näost.

«Me oleme aastaid teenindust oma organisatsioonis väga kõrgelt tähtsustanud. Ekslik on arvata, et hea teeninduse taga on vaid naeratav nägu. Selle taga on sisemine teenindus ja sujuv koostöö kogu organisatsiooni töötajate vahel. See rajab tugeva vundamendi, mistõttu on pangaklientide teenindamine märksa asjatundlikum, positiivsem ja kõrgetasemelisem. Tähtsustame oma ettevõttes sisemist töötajate vahelist teenindust sama kõrgelt kui pangaklientidele pakutavat teenindust ning sel on selge mõju ka tulemustele. Seda on kinnitanud meie pikaaegne edu teeninduses Eesti ettevõtete ja pankade seas,» rääkis Rehe.

Uuringu viib igal sügisel läbi uuringufirma TNS Emor, kasutades selleks katseostu meetodit (Mystery Shopping), mille käigus prooviostjad hindavad ettevõtete teeninduse vastavust standardile.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles