Bastioni juht: meie e-kaubanduse alane kompetents osutus moealasest tugevamaks

Kaja Koovit
, majandustoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Gert Stahl.
Gert Stahl. Foto: Laura Oks

Kaubamärgiga Beself jätkavad Bastioni senised omanikud uue investoriga, kinnitas Bastioni juhatuse liige ja tegevjuht Gert Stahl.

Eelmisel suvel kinnitas Stahl Postimehele, et ettevõttel on plaanis jõudsalt laieneda Suurbritannia turule ning selleks loodi ka noorele, julget disaini hindavale naisele mõeldud kaubamärk Beself.

Stahl kinnitas täna, et Beselfiga jätkatakse Suurbritannia turul, kuid mitte rõivaäris. «Meie e-kaubanduse alane kompetents osutus moealasest tugevamaks,» tõdes ta.

Millise investoriga on Beselfi juures tegemist ja millega täpsemalt tegeletakse, ei soostunud Stahl avaldama.

Stahl tõdes, et tema ülesanne Bastionis on olnud partneri ja investori otsimine ning Baltika osutus kõige  paremaks valikuks.

Stahl eitas, et müügitehingu üheks põhjuseks oleks ettevõtte kahjum. Nimelt on Bastion viimasel kolmel aastal olnud kahjumis. Mulluse aasta kokkuvõttes oli 1,4 miljoni euro suuruse käibe juures ettevõtte kahjum 136 086 eurot.

«Kahjum on raamatupidamislik,» kinnitas ta. Stahli sõnul on ettevõte investeerinud tootmisse ja seadmetesse ning need jäävad praegu alles. Nende tootmises valmistatakse tema sõnul edasi ka Bastioni kaubamärgi tooteid, nüüd siis juba  Baltikale. «Mis sellest äris edasi saab, selgub järgmisel aastal,» lausus Stahl.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles