Baltika teenis kolmandas kvartalis 200 000 eurot kasumit

Gert D. Hankewitz
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna lennusadamas esitleti Baltika grupi uue hooaja moekollektsioone.
Tallinna lennusadamas esitleti Baltika grupi uue hooaja moekollektsioone. Foto: Viktor Burkivski

Baltika teenis kolmandas kvartalis 201 000 eurot puhaskasumit, tegemist on ettevõtte teise järjestikuse kvartaalse kasumiga. 

«Kolmanda kvartali kasumit toetasid kasvav müük ja müügiefektiivsus, tugevad kollektsioonid ning parem varude ja allahindluskampaaniate juhtimine,» ütles Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.
Lätis kasvas müügitulu 17, Leedus 13, Eestis 9 ning Ukrainas 5 protsenti. Tulenevalt olulisest müügipinna vähenemisest on Venemaa müügitulu vähenemine 5 protsendi võrra tugev tulemus, märkis firma.

Kolmandas kvartalis kasvas kõikide brändide müük, enim Baltmanil (16 protsenti) ja Ivo Nikkolol (12). Tulenevalt müügipinna vähenemisest oli Mosaici ja Montoni müügikasv tagasihoidlikum (6 ja 3 protsenti).

Baltika kolmanda kvartali brutomarginaal ulatus 52 protsendini (2011. aastal 49 protsenti) ning brutokasum ruutmeetrile kasvas 20 protsenti.

Baltika püsib kõigi näitajatega, sealhulgas üheksa kuu 1,85 miljoni eurose EBITDAga 2012. aastaks seatud finantseesmärkide graafikus.

«Baltika Kvartali kinnistu müük tugevdas finantspositsiooni ning investeerimislaenu toel keskendume jaesüsteemi renoveerimisele. Oleme uuendanud esimesed Montoni ja Mosaici kauplused, mille müügitulemused on selgelt paranenud, ning jätkame ülejäänud poesüsteemi renoveerimist. Täiesti uue kontseptsiooniga kauplused avame järgmise aasta algul Venemaal, Eestis, Lätis ja Leedus,» lisas Meelis Milder.  

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles