Kaubamaja kontserni käive tõusis, kasum langes

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Kaubamaja.
Tallinna Kaubamaja. Foto: Ergo Kuld

Käesoleva aasta esimese üheksa kuuga kasvas Tallinna Kaubamaja kontserni käive eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7,6 protsenti 340,4 miljoni euroni, kasum aga vähenes 1,3 protsendi võrra 12,7 miljoni euroni.

Suurima tõusu tegi aastaga kontserni autokaubandus, kasvades käibelt 72,1 protsenti 24,5 miljoni euroni, pea kümme protsenti kasvasid ka Tallinna ja Tartu Kaubamajade kogukäive.

Kontserni kasumit vedas alla nii jalatsikaubandus, mis teenis 300 000 eurot kahjumit, kui ka supermarketid, mis teenisid eelmise aastaga võrreldes 15,8 protsenti vähem ehk 5,6 miljonit eurot kasumit.

«Tulemused vastasid ootustele, kui arvestada kolmandas kvartalis toimunud arendustegevust ja nendega kaasnevaid kulusid,» lausus Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.

«Juulis taasavasime jalatsikaupluse Pärnus ning ostsime Viking Motorsi, augustis avasime I.L.U. keti uue kaupluse Tartus ning septembris Selveri uue gurmeetoodete kaupluse Tallinna kesklinnas. Selle aasta lõppu on planeeritud veel mitme Selveri ja jalatsikaupluse avamine.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles