August 2010 parim trükireklaam

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Postimees.ee

Augusti parima trükireklaami tiitli võitis Info-Auto reklaam "Suvekaupade soodusmüük.''

Agentuur: Heelium OÜ

Kommentaar:

"Tunnustust väärib, et on viitsitud tõsist vaeva näha allahindlusele värske kujundi leidmisega. Et ei ole mindud kergema vastupanu teed. Auto muutumine tarbeesemeks on Eestis nähtusena siiski nooruke, viimase 10 aasta trend. Ja see seostub siiani valdavalt kasutatud autode ja uute odavate markidega. Sel foonil mõjub premium-klassi Volvo asetamine kingapaari tasemele eriti jõulise visuaalse väitena ning paneb hinda lähemalt uurima. Samas pole teostuse käigus kaduma läinud ka Volvo üldine kvaliteedilubadus – kõik detailid on paigas.''

Birjo Kiik

Creatum

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles