Mai 2010 parim trükireklaam

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Postimees.ee

Mai parima trükireklaami tiitli võitis Husqvarna reklaam "Ja sina nimetad seda tööks?"

Agentuur: DDB

Kommentaar:

"Maikuus oli mitmeid häid töid, kuid Husqvarna suutis tõsiselt üllatada. Kõige alus on suurepärane loovidee, millega lähenetakse võrdlemisi igavale ja rutiinsele muruniitmise teemale nii, et ei peaks üles lugema niiduki reguleeritavaid käepidemeid, erinevaid lõikekõrgusi ning  kiitma B&S DOV mootorit, mis on varustatud ReadyStart süsteemiga. Ratsionaalsed argumendid on täiesti kõrvale jäetud ning mängitakse sihtrühma emotsioonidele - ja see toimib. Visuaal on silmatorkav ja toetab väga hästi loovideed ning edastatavat sõnumit. Reklaami teostus on kvaliteetne ja stiilipuhas. Copy aitab sõnumit lahti mõtestada, kuid nagu hea teatrietenduse puhul jääb ka selle reklaami lugu ikkagi iga vaataja enda lõpetada."

Kristjan Seema

Tele2 Eesti turundusdirektor

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles