Detsember 2011 parim trükireklaam

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Postimees.ee

Detsembri parima trükireklaami tiitli võitis Saku Õlletehas AS reklaam Saku Originaalile. 
Agentuur: The Division

Žürii kommentaar:

Jan Uuspõllu ja Saku Originaali «abielu» oli Eesti reklaamimaastikul eduka suhte musternäidis. Ükski teine Eesti bränd pole kõnelenud tunturi kaudu ehedamalt ja veenvamalt, kui seda tegi Saku eesti mehe arhetüüpse karakteri vahendusel. Aga kui Jan on oma eluga edasi läinud, siis Saku puhul tundub, nagu tahaks ta ajaratast tagasi keerata. «Jan, see õige!» reklaamist õhkub meie esiõlle igatsust vanade heade aegade järele. See reklaam räägib sellest, et ka kaubamärgil võivad olla tunded. Väga inimlikud. Ja Originaali praegune telestoori ainult kinnitab, et koomikuid meil jagub, aga «ürgmees» on üks ja ainus. Jah, Jan, sa olid Saku jaoks see õige.

Rait Milistver

DDB

Detsembri võitja: The Division
AD – Rain Pikand
Copy – Joonas Veelmaa ja Kristjan Jakobson
Disainer – Andi Stumer
Projektijuht – Aigi Sool

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles