September 2011 parim trükireklaam

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Postimees.ee

Septembri parima trükireklaami tiitli võitis RMK reklaam ''Otsi seeni!''
Agentuur: Idea AD

Žürii kommentaar:
Seenehooajale igati kohane võidutöö paistis seekordsete valikute hulgast silma lihtsa, aga samas huvitava ja eripärase ideega peita osa reklaamist lehelugude vahele. Esmapilgul arusaamatuna tunduvad seenepildid artikleid illustreerimas äratasid kahtlust, kas ehk kujundajal on midagi valesti läinud, aga reklaamiribal teksti süvenedes jõuab kohale, et nii peabki olema. QR-kood on küll praeguse aja «moeröögatus» reklaamides, kuid paljudele tavalugejatele ehk keeruline aru saada, mis selle ruudukesega täpselt tegema peab.
Kokkuvõttes võib siiski öelda, et RMK reklaamiagentuur on head tööd teinud. Jään huviga järge ootama!

Inga Berkovitch
turundusjuht
I.L.U.

Septembri võitja: RMK
Agentuur: Idea AD
Projektijuht: Karin Õun
Loovjuht: Andres Siem
Kunstiline juht: Helen Illend
Strateegia juht: Evelin Pullerits

On siililegi selge, et tänapäeval on hea trükireklaam natuke teistsugune ja pealekauba veel interaktiivne ka. No vot, me tahtsimegi teha hea trükireklaami. Loodame, et inimesed said seened purki.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles