Juuni 2011 parim trükireklaam

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Postimees.ee

Juuni parima trükireklaami tiitli võitis Saku Õlletehas AS reklaam ''Meeste jaanipäeva koks''
 

Žürii kommentaar:
Juunikuu trükireklaamide seas oli tõsisemaks tegijaks Saku, kellelt jõudis žürii silme ette suisa kolm tööd. Tasavägises võitluses võttis napi aga kindla häälteenamuse «Meeste jaanipäeva koks». Eestlasele nii südamelähedane jaanipäevailma fetiš on leidnud mõnusalt (enese?)iroonilise käsitluse. Laheda kiiksu lisab juurde vahumütsi krooniv vihmavari – nii nagu ühele korralikule koksile kohane. Minimalistlike vahenditega teostatud suurepärane idee ning tabav ilmumisaeg imponeeris hindajatele ning tõi võidupärja koju.

Tiit Lillipuu
AS Info-Auto turundusdirektor

Juuni võitja: Division
Rain Pikand – loovjuht
Hannes Paesoo – AD
Aigi Sool – projektijuht

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles