Aprill 2012 parim trükireklaam

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aprill 2012 parim trükireklaam
Aprill 2012 parim trükireklaam Foto: Array

Žürii kommentaar
Honda aiatöömasinate reklaami trumbiks osutus kindlasti žüriiliikmete isiklik kogemus võitluses «priimulatega» – niitjaga pahalastest ülerullimise mõnutunnet oli näha mitmete silmis. Kas reklaami vaataja süda hakkab kiiremini põksuma või mitte, ongi esimene tõestus sellele, kas reklaam täidab
oma eesmärki või mitte. Sel korral tuksus tempokamalt küll.
Aga siiski, väike törts kriitikat viib veelgi paremate tulemusteni. Loovagentuurile soovime jõudu selgitamaks kliendile, kas on ikka mõistlik proovida ühe reklaamiga ära öelda kõike ja lükata letti kirbusuuruselt kogu tehnika. Tugevamat selgroogu ja rohkem ilumeelt!


Annika Arras
Reformierakonna kampaaniajuht

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles