Mai 2012 parim trükireklaam

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mai 2012 parim trükireklaam
Mai 2012 parim trükireklaam Foto: Postimees.ee

Mai parima trükireklaami tiitli võitis Saku Õlletehase AS reklaam ''Õlu, mis on pildist suurem''.

Žürii kommentaar:
Kui mõnikord saab žüriilaua taga ikka vaielda ka, siis seekord
oli arvamus ühehäälne: Alexander Suur päästis ainsa õlekõrrena
maikuu reklaamikonkursi. Lahendus arvestab võimalusi, mida
trükimeedia pakub ning toob seda kasutades selgelt esile
toote unikaalsuse. Kretiin minus ei mõista küll, miks pealkiri
ja lõpulause nii kattuvad on, justkui olnuks kaalumisel kaks
pealkirja ja kummastki ei raatsitud loobuda, aga rohkem ei
nori. Eesti õlleturu kontekstis on tõelisele veteranbrändile leitud
värske vaatenurk.

Villem Valme
Der Tank

Mai võitja:
A. Le Coq Alexander Suur
Agentuur: Taevas Ogilvy
Copywriter – Tanel Tomson
AD – Jaan Veber
Loovjuht – Jaanus Vahtra
Projektijuht – Imbi Hepner

Alexander Suure reklaami valmimise kohta on meil öelda järgmist:
Alexander Suur oli mees, kes nõudis endale rohkem ruumi. Uus, suurem Alexander pindises
pudelis nõudis samuti ruumi. Ja kui ei mahtunud, võttis ise selle, mis loomuomaselt talle kuulub.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles