Aprill 2012 parim trükireklaam

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aprill 2012 parim trükireklaam
Aprill 2012 parim trükireklaam Foto: Postimees.ee

Aprilli parima trükireklaami tiitli võitis Honda reklaam ''See ka mõni priimula?''

Agentuur: Spring Advertising

Žürii kommentaar:
Honda aiatöömasinate reklaami trumbiks osutus kindlasti žüriiliikmete
isiklik kogemus võitluses «priimulatega» – niitjaga pahalastest ülerullimise
mõnutunnet oli näha mitmete silmis. Kas reklaami vaataja süda hakkab
kiiremini põksuma või mitte, ongi esimene tõestus sellele, kas reklaam täidab
oma eesmärki või mitte. Sel korral tuksus tempokamalt küll.
Aga siiski, väike törts kriitikat viib veelgi paremate tulemusteni.
Loovagentuurile soovime jõudu selgitamaks kliendile, kas on ikka mõistlik
proovida ühe reklaamiga ära öelda kõike ja lükata letti kirbusuuruselt kogu
tehnika. Tugevamat selgroogu ja rohkem ilumeelt!

Annika Arras
Reformierakonna kampaaniajuht

Aprilli võitja: Honda Baltic
Agentuur: Spring Advertising
Loovjuht: Henri Jääger
Ideekirjutaja: Sass Henno
Kunstiline juht: Annika Tänav
Disainer: Silver Kaljaspolik
Projektijuht: Triin Junkur

Selle reklaamiga soovib Honda tutvuda kõigi aiapidajatega, kes armastavad
ilusat rohelist muru ja peavad lugu heast tehnikast. Kollase muru austajatel
seekord mitte tülitada :)

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles